قبل اینکه تصمیم بگیرم وب لئو رو بزنم چنل تلگرامیشونو خیلی بالا پایین کردم. و برخوردم به یه پستی راجب این اهنگش. درواقع لئو این آهنگ رو برای یکی از دوستاش که کاراموز بودن باهم خونده.

اول ترجمه آهنگ رو بخونید. (کلیک)

این کارآموزی که روی صورتش ایموجی میزاشتن رو یادتونه؟ کاراموز سابق هایب عه.

اسم استیجش Reia است. اسم واقعیش کیم دویوپ عه که متولد 6 دسامبر 2004 و توی بیگ هیت همراه با ترینی ای کارآموز بوده. چون توی ولاگای لئو حضور داشته ملت فکر می کردن که قراره عضوی از Trainee A باشه. 

ایشون تصمیم میگیره که از کمپانی بیاد بیرون و کلا دیگه کاراموز نباشه و لئو براش آهنگ Move On رو می‌سازه. که می‌دونید دیگه صفر تا صد آهنگ کار خودش بوده؟:')) 

معنی آهنگ MOVE ON از LEO از زبون خودش:

من یک دوست دارم که برای مدت زمان زیادی به عنوان مربی کنارش بودم اما اون تصمیم گرفته که بره با کمال تعجب من خاطرات زیادی ازش دارم. فقط این حس...

مردم همگی وقتی که کیونگمین کارآموز سابق بیگ هیت ژاپن و آیلند فالوش کرد تو اینستا گرام شناختنش می تونین ببینین که اون هم اینستای ترینی ای رو فالو کرده و خیلی به همدیگه نزدیکن.

لطفا به دویوپ هیت ندید و پی ام های عجیبی تو دایرکت بهش ندید این تصمیم خودش بوده که از کمپانی بره و اصلا به ما مربوط نیست بیاید به تصمیمش احترام بزاریم.

 

پیجش:

+ منبع عکس‌ها : @TraineeA2022